Gefle Vinkällare!

God förmiddag!
 
Hade en fantastisk kväll igår på Gävle Vinkällare! En riktig guldgruva för mig som gillar rödvin!
Mycket Intressant och en underbar miljö. Jag trodde inte jag skulle tycka så bra om det som jag gjorde!
 
 
Vi fick lära oss grunden i hur man provar vin, och lära oss smaker, och få känna skillnader! Jag har även fått lära mig att för min egen del så ska jag lufta vinet ganska mycket innan det ska drickas.
 
Vi drack gott och fick smaka på en hel del intressanta ostar! Mycket skratt och tok!
Sedan gick vi två våningar upp för att äta middag hos Anders! - Grillbuffé med även gott vin till det..
 
Sedan blev det Glass med Jordgubbar och ett efterrättsvin!
Jag var så Mätt!! Sedan stog min privata chaufför och väntade på mig så vi kunde rulla Mot Hedesunda. (Tack min Bästa F, Du är för go!)
 
Var lite halvsegt att behöva ställa klockan på 6.00 idag! Men det gjorde jag, och klev in på kontoret 07.30!
 
Ha en fin dag i Solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0