Frysbox!

Varför växer ingenting på min gård!!
Ser ut som en riktig fjälltopp på våran tomt, Allt vi planterat och satt växer tanigt och blir inte högre än midjan på mig typ..
Satte en rabarber för 5 år sen typ och det BLIR Inga rabarber på den, jag som vill göra saft!
Snälla Gulliga Catrine och Katrin, kan jag få palla lite rabarber hos Er så jag kan göra saft?
 
Vi har iaf kommit fram till att vi behöver en Frysbox först!! Blir tokig på frysen inne, den är proppfull av massa onödigt, så som glass, bär och lite köttfärs.. Vi vill kunna storhandla REJÄLT, frysa in kött och fisk, Frysa in massor med bär, rabarber, saft, glass, m.m m.m.
 
Så en frysbox ska det bli, som får stå i garaget :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Ta så mycket rabarber du vill hos oss! Jag har för mycket! Kram och ha en skön lördagkväll// Mia

Svar: TACK! <3 Då tar jag några stjälkar hos Er!
Amanda

2013-06-01 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0