Våran helg!

En bild säger mer än tusen ord, och jag tycker om att  berätta med bilder!
Helgen börjar gå mot sitt slut..
 
Jag har invigt vårjackan för första gången i år!
 
 
Det var faktiskt lite kallt, men nu är jag så trött på den här kalla långa vintern!
 
 
Jag o min stora tjej, när vi skulle åka och köpa lite lördagsgodis igår! Hon låg i feber under hela fredagen, men på lördagen var hon pigg, nu är hon hängig igen..
 
 
I lördags åkte vi även ner till stugan, där F var o kikade på Hockey med morfar, Håkan o Viktor!
 
 
Jag ville ner till Kyrkan, för att tända ett Ljus för min vän! Barnen tände också ett varsitt ljus! Vi saknar dig Rose-Marie... Idag har vi haft Amanda här som lekt med oss... Vi åt lunch och åkte pulka på arstuberget... Du skulle nog tyckt det såg lite läskigt ut med sådan hög fart i backen, men jag lovar! Vi hade full koll, och barnen tjöt av skratt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0