Vågar jag...

Godkväll mitt i Familjen Annorlunda!
 
Jag blev solokvist här hemma efter att barnen åkt på pappavecka och F for ner till Stugan för att se Hockey i vanlig ordning, Jag har plockat kläder inför loppisen!
 
Suttit och kikat på en del bloggar där Modiga tjejer fotat och knäppt ut bilder på sig själva. Jag har tänkt tanken, men är det något jag avskyr så är det att visa mig utan kläder utanför dessa fyra väggar! Men blivit imponerad av Er som gjort det. Som mamma har man ju en del komplex... Jag är inte alls nöjd med mina lår/rumpa/midja exempel, och det är Min stora utmaning! Att bli nöjd med hur jag ser ut!
 
Jag kämpar på mer eller mindre dagligen, och jag ska fundera någon stund till, om jag skulle våga lägga ut bilder på min dallriga kropp!
 
Kram på Er
 
 
En Hockeybild från stugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0