Semesterdag Check!

Jag har tagit ut En Semesterdag! Ska bli såå härligt att åka upp till Lofsdalen,
Nu längtar vi massor! Och jag ser fram emot att få motionera mycket och äta gott, och njuta av att få vara tillsammans med de allra Bästa - Min familj! :)
 
 
Hunnit med en lunch shopping! Var ute efter LEK UTE kläder till Thea, och resultatet blev inte så Lyckat.. Om man drar 152, är det meningen att man ska sluta leka då?
Finns det inte fodrade utebyxor i den storleken? Hon svettas ju ihjäl i täckbrallorna nu stackarn!
 
Söker vidare!

Kommentarer
Postat av: Ann

Kan dessa vara något åt Thea?

http://m.stadium.se/varumarken/everest/klader/143659/everest-t-cl-alr-pant-s13?Level4ProductCategoryUUID=Ap3CROioTSoAAAEds_gKr9f3

Svar: TACK för tips! Jag sprang ner på min kafferast nu kl 10 och köpte ett par! Bra pris också!
Amanda

2013-03-28 @ 06:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0