Rått Jakt!

Ett Nytt Ljus :)
 
 
Visst är det fint, Min moster hade det med sig i lördags och jag fullkomligt Älskar det! Passade perfekt hemma här!
 
 
Den här skapelsen hade mamma o pappa med sig!! Jättefin och rolig present tycker jag!!
 
Ikväll när vi öppnade dörren till skåpet i köket så har det varit RÅTT KALAS där under, Fullt med matrester och Råttskit som dom/den på nå jäkla vis släpat runt med. Jag tvingade iväg F till Ica för att köpa fällor, och PANG så small det direkt mitt under Familjen annorlunda!!
 
 
F - Som tydligen är livrädd för dom här små Äckeldjuren sprang upp i soffan o vägrade ta ut den, Så ja fick ta den med sop skyffeln, O gissa om jag fick roligt!! Jag tog skyffeln o jagade han runt halva huset med råttan i högsta hugg haha gud va han skrek! :-) Så roligt har vi här hemma!
 
Nu ska jag strax göra kväller! Thea, Lydia o Charlie sover! o Nova ville inte vara Hedesundabo i Veckan så henne får vi invänta till helgen.

Kommentarer
Postat av: Nina

det där är ju en mus amanda :) hör av er om charlie kan komma över nån dag. theo åker till pappa helgen. kram

2013-03-12 @ 12:43:34
URL: http://www.niinajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0