Ni är allt!

Tänk vad mkt man får av sina barn... Jag är så Glad över att ha fått just de barn som jag har!
Har suttit ikväll och kikat på gamla bilder, gamla minnen  och tårarna har som vanligt runnit!
Jag är en känslig person, det vet jag! Är jag arg så kommer en Ilsken reaktion som ett Åskväder, är jag Glad är jag Jätteglad.. O är jag ledsen så kommer tårarna nästan direkt!
 
Man måste verkligen ta vara på tiden, krama om den och leva Nu! Livet går inte i repris, verkligen inte.. Mina barn blir så stora.. Och allt bara rusar förbi mig känner jag! - Så stanna o njut en liten smula!
 
 
Här skulle Thea fylla 5 år på hösten, hon är så stolt över sin Nya cykel!
 
 
Vi är i Gysinge på utflykt, och det här kortet minns jag så väl.. Lydia har Alltid varit en teaterapa, en vild unge med mycket bus i blicken, aktiv och bråkig av sig! Och det här är en Tyypisk Lydia Bild.
 
 
Syskonkärlek är det finaste jag vet!
 
 
En dag i Juni... Thea lugn och go med en bok, och Lydia som en riktig kallesprätt!!
 
 
Lilla Fröken Bestämd i sina regnkläder!
 
Nu har jag bläddrat bland mina minnen och mina underbara barn, så nu ska jag släcka lampor och göra kväller! F skulle komma hem vid midnatt troligen! - Godnatt Världen!

Kommentarer
Postat av: Alva Jonsson

Hahah, åååh! Den bilden i mitten när Lydia sitter i knä på thea, så kommer jag ihåg att jag satt där bakom kameran o försökte få dom o skratta!! Och thea va glad o satt stilla som vanligt o Lydia va vild o skulle springa runt! Hahaha vad jag saknar den tiden, gofiorna! Kommer aldrig glömma dom <35

2013-03-29 @ 01:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0