Ikea fredag väntas!

Sitter på Kontoret och Njuter! Åh vad jag trivs på mitt jobb, Lyckligt lottad känner jag mig, som har ett sånt bra jobb! - Har fått en ny kontorsplats, lite mera privat! Kikar ut på ett soligt stortorg! Har ett telefonmöte inbokat nu om några minuter.
 
Imorgon kl 11.00 ska vi åka ut med Jobbet på Ikea och äta lunch sen får vi handla vad vi vill för 500 kr / person, chefen bjuder på allt - vardagslyx! Det ser vi fram emot! - Kul med belöning efter bra jobb prestationer!
 
På lunchen ska jag lämna tillbaka en jacka och köpa en Nattkräm på Åhléns, och hitta något gott att äta! Men vet inte vad...
 
Ha en fin torsdag i solen!

Kommentarer
Postat av: Linn P

Vad härligt att du trivs på jobbet, det är det inte alla som gör! Kram på dig!!

Svar: Nej man ska vara glad för det! Kul att höra ifrån dig! Kram!!
Amanda

2013-03-07 @ 14:55:58
Postat av: Cissi

Trevligt!
Vad jobbar du med? :)

Svar: Jag jobbar som projektledare över Marknadsprojekt. Jag hjälper Norska itföretag med Marknadsföring via kartläggningar. Super kul!
Amanda

2013-03-08 @ 15:33:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0