Regn i Lekparken!

Vilken otroligt tråkig dag, det bara regnar och regnar, och jag gäspar och gäspar!
 
Jag, Fredric, Charlie och Lydia åkte en sväng till GysingeMarknad och kikade lite, trots ihållande regn.. Vi köpte ingenting, men drack kaffe och åt en morotskaka på caféet!
 
Nova o Thea var hemma själva under tiden, och när vi kom hem satt denna lapp på dörren :)
 
 
Så Gulligt så jag dör :) Hjärtan hade hon gjort också! Thea har fått egen nyckel nu, hon gillar att få ta lite ansvar och det fixar hon!
 
 
Efter lunch klädde på vi oss och gick ut! Fredde åkte in till jobbet en sväng - Hade en del att fixa och jag blev så trött på allt tjat o gnat o retande inne, så vi tog oss ut!
 
 
Tur vi har sån har sådan Fin välvårdad Lekpark intill huset! Hopptorn, kompisgunga, Balansbana, Rutchkana, gungor, tunnel, m.m. Mycket uppskattat här!
 
Nova diggar lek i regn!
 
 
Två Dyngblöta Ungar!
 
 
Tur man har köpt på sig regnbyxor och gummistövlar :) Annars skulle nog jag också bli rätt blöt!
 
Nu ska vi äta lite Hallon och Mjölk och titta på Kajsa Kavat!
 
Ha en skön Söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Filip

Hej,
Har en fråga, vart har du köpt dina regnbyxor? Dom såg fina ut och det finns inte så många med fothällor heller, så blev lite nyfiken på dom :)

Mvh Filip

2015-02-05 @ 01:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0