Piggelin tjej!

Våran lilla Pärla är på benen igen - Hon har ätit en glass och dragit ett skämt, så nu ser jag att hon mår bra igen! Men imorgon får hon en ledig dag och får vara med Mormor!
 
Nu ska jag gå upp med mitt stora lilla Gryn - Thea, hon är inte så jättesugen på att lägga sig.. ;)
 
Själv ska jag börja på en en tipsrunda till Midsommar, Fundera ut något som vi kan ha med oss som mat till Midsommarafton, samt ta en Check med Fredde om hur vi lägger upp denna intensiva stressiga men härliga vecka!
 
Bilder från våran Lördagskväll:
 
 
Egil bjöd på fantastisk mat! Med Isländsk Tuch ;) Grillade hummerstjärtar med bröd och en underbar vitlöks/svampsås till förrätt!
 
 
Det är är Paradiset - Verkligen! Här kommer vi spendera många fina sommardagar/kvällar!
 
 
Grillat Lamm - Grillad potatis!
 
Sov Gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0