Lyckligaste tjejen!

Idag har jag äntligen börjat fatta att det är semester, och hur jag ska utnyttja den ;)
 
Butiken Öppen idag! Jag har hunnit bädda rent i alla sängar, tvättat två maskiner och städat ur skafferi - välbehövligt! Hade saker som hade gått ut i datum 2011 (!)
 
Lydia och jag åkte till Gävle igår, för att ta hål i Öronen!! Lyckligaste tjejen hela dan!
 
 
Hon har tjatat länge nu och jag har sagt nej, är 7 års gräns på många ställen! Men nu hade jag lovat henne på sommarlovet! - Thea är noll Shopping intresserad men hon drog til Valbo med Wilma för att spana lite!
Lydia brås på mig - Hon handlade och handlade och vela ha det mesta!
 
Sen åkte vi till Valbo där vi mötte upp Maria, Thea och Wilma (Känns som att alla våra kompisar heter Maria och Wilma) :) Fikade lite och fyndade lite! Sen hem för att göra kvällsmat!
 
 
Idag får min kära karl semester!! Då ska han få laga mat varje kväll :)
 
Nej nu är de slut på datatid! Jag ska ta tag i resten av huset!!
Ha en fin FREDAG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0