Parken Zoo!

Hejsan!!
 
Här har vi nyss landat hemma efter en hel lång härlig dag i EskilstunaParkens Zoo! :)
Det var F som kom med förslaget imorse och det var ju jättekul eftersom vi aldrig varit där tidigare.
 
 
Nytt för i år var ett Dinosarieland som imponerade!! Jag tyckte nog själv att det var bäst jag med!
 
 
Vi kom nära dom mäktiga djuren, som både lät, och spottade på oss! Läskigt och verkligt.. Dom vred plötsligt på sina stora huvuden och kom nära nära...
 
Thea vågade sig upp på en dino....
 
Själv höll jag mig till en Get!
 
 
Lydia hittade ett lamadjur!
 
Vi har lekt massor!!! Det har varit en riktigt kulig dag!
 
 
Thea och Fredric tog en ridtur!
 
 

Lydia tog sig en tur hon med!
 
 
Sen hamnade vi vid ett Stort fint lektorg!!! Man fick sälja fisk, grönsaker och frukt och mkt kul! Så här stod vi länge länge och handlade av varann!
 
 
Avslutade dagen med en karuselltur som var riktigt snurrig!!
 
Nu är vi trötta och nöjda efter en bra dag på Parken Zoo :)
 
Kram Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0