Jul. 20, 2013

Vilken härlig Lördag vi haft! Trots den tråkiga blåsten! Så mysigt att ha alla fyra barn här, och veta att dom trivs och har kul!! :-)
Alla har kompisar och tycker om att umgås med varann - Lovely!



vi har varit ute och lekt idag och haft butiken öppen!
Thea o Lydia fortsätter o ha heltid här o varannan vecka hos J, då de inte funkar annars! men glad är jag för det! :-) som får ha dom hos mig! även om de blir lite slitsamt om öronen ibland.



den här damen överraskar varje dag... hon säger mamma hundra gånger... tjatar o gör precis tvört emot jag säger... MEN... hon gör så jag får mig ett gott skratt! Vilken envis liten tjej!!!



äntligen har jag köpt mig en ny echinacea blomma.

nu ropar F .... han vill ha sällskap i soffan! kram kram!

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Olivia ♥

Härliga sommar!

2013-07-21 @ 15:09:09
URL: http://emmaloves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0