Furuviksparken 2013

Då var det gjort! Årets besök på Furuvik! Det brukar bli en gång / år och vi valde att göra det idag, tillsammans med en miljon andra svenskar som tänkt samma sak!
 
 
Lydia och Evelina vågade sig upp i Slänggungorna! Själv stog jag endast på backen - Är ingen karusellåkare jag inte - rädd för det mesta :)
 
 
Åkte lite båt också - Det var lagom tyckte jag :)
 
 
 
Gud vilka modiga äventyrs tjejer jag har! Thea tog plats i EXTREME och slängdes upp i luften och uppåner och allt i tok fort fart - medan jag stod och Blundade!
 
 
Lyckligaste tjejen i Hela Furuvik - Lydia vann världens största PLOPP!
 
 
Lydia lekte med en kissemiss!
 
 
Thea gillade också katten!
 
 
En som INTE gillade katten var Evelina - Men de tyckte katten var KUL! - Så hej och hå .... Ewe Sprang - Och katten efter!! SOM VI SKRATTADE!!! Ewe skrek, och katten mjaoade och jagade vidare... ha ha ha alla vände sog och stirrade på Ewe som hade en jagande katt efter sig :D
 
En kul dag hade vi - Och nu har vi landat hemma! Hemmagjord pizza och ett glas Rosé fick det bli!!
 
Nu laddar vi inför helgen då vi är bortbjudna igen - Det ska bli Supermysigt!!
 
Kram Kram !!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0