- Närbild -

Godkväll!
 
Nu är det kväller här hemma - Jag har varit ute på fotoäventyr på gården och testat lite närbilder!
 
 
Jag Älskar Blå blommor! Det passar så fint till vårt Hus!
 
 
På den här gården växer allt sakta sakta, och det är typ NU rabarbern kommer.. och min första Pion blommar nu!
 
 
Jag bara Älskar Novas nya skor - Dom är så jävla ful som dom blir snygg! Hon matchar med byxor i samma färg - och har spelat fotboll i dessa ikväll - Och jag skrattade högt när jag såg det!
 
 
Lydia höjjer alltid stämningen, Skämtar och skrattar mest själv! :D
 
 
Älskade Thea 
 
 
I love it!
 
 
Här har vi spelat allan ballan hela kvällen! :) Spring rejjs innan läggdags - Ett perfekt sätt att trötta ut ungar!
 
Nu ropar F på mig att jag är tråkig - Man ska ta vara på sommarkvällar fick jag höra, och det har han RÄTT i!
 
Kram kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0