Uppför rångstabacken for han!

Men nu ni ... Har snart jag gett med mig.. tror jag bestämt...
 
Herrn här hemma är inte trevlig just nu, 5.e dagen utan snus och han har INTE fuskat en enda gång, Kanonduktig är han, men jag får stå ut med en del..
 
Igårkväll var han som min 17 åriga son.. Fräste o gorma o skulle prångt sova på soffan "för han hade inget o leva för" Idag har det gått bättre... Ända tills kvällen kommer och lördagsölen är knäppt!
 
 
Nyss tog han sparken uppför rångstabacken! Jag kan nog inte föreställa mig hur man mår...
Någon med erfarenhet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn vilket hårt liv!!!

2013-01-05 @ 21:37:14
Postat av: Amanda

Hans eget val :)
Å han är en envis prick! Duktig!

2013-01-05 @ 21:53:19
Postat av: Marie Rönn

Hejje!! Vilken duktig kille du har!! Min man slutade snusa strax innan Ture föddes, dvs jan -07. I början påstod han att livskvalitén sänktes med 50%, men nu går det superbra!! Han saknar mest smaken i munnen, men det gör INTE jag!!!! Heja Fredrik!!!!!

2013-01-05 @ 22:56:57
Postat av: Amanda

TACK Marie för det du skrev, Då förstår du vad "vi går igenom" han beskriver det precis så som din man sa... Å de är nästan läskigt att se hur ett beroende kan påverka ett humör! Vi Kämpar på!! :)

2013-01-05 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0