Sovit Middag

Ja, Då har jag nog åkt på någon influensa aktig sak - Sov middag i 3,5 timmar Idag!! Helt otroligt, har jag nog aldrig gjort. Stackars barn.. Ja bara låg på soffan o sov... Men som tur var roade dom sig bra ändå!
Har frysit o varit orkeslös o haft ont i kroppen... Thea måste ha reagerat på Grädden igår, hon är friskare än någonsin!
 
Blev sen kvällsmat här, runt 18... Jag Orkade inte resa mig ... men man är ju tvungen.. O F kom hem vid 19.00 Ikväll...
 
Fick bli enkelt.. Lök....
 

Älgfärs...
 
 
Småtomater...
 
Fick bli en köttfärssås!
 
Nu har jag åter lagt mig på soffan igen, betalt några räkningar och kikar på Mästerkock!
 
Thea och Fredric är och plockar ur förrådet vid lägenheten.. Imorgon ska vi vara utflyttad!
 
Hoppas Hoppas jag är piggelin imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0