Redken min favorit!

Jag har blivit lite smått beroende av Redkens schampo och balsam och brukar köpa hem det ibland.. Men snålar otroligt och använder bara varannan gång för att det ska räcka så länge som möjligt
 
Kostar runt 500 kr för båda.. Häromkvällen när F duscha slog det mig att jag inte informerat honom om vilket schampo som Han får använda - Går in i badrummet och får se hur han Klämmer ut EN HalvDECILITER av mitt dyra härliga redken!! - Så kan det gå!
 

Jag blir lika förvånad varje gång - Varje dag som jag går ute på stan och folk kommer fram och säger att jag har en snygg jacka!? Det är så kul att få höra... Igår när jag var hos frissan var det två st helt okända som kom fram och sa att den var väldigt fin och att jag passade i den. När jag kutar runt på mina luncher är det både killar och tjejer som nämner min jacka. KUL! Oväntat, Roligt att få höra! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0