Kramar lite extra!

Söndagskväll - John blund har varit här och nattat alla barnen, så nu råder ett lugn i huset...
Kvällen då jag alltid kramar lite exta, lite hårdare, lite längre... Snusar lite mera än vanligt på mina små tjejer.. Imorgon börjar "pappaveckan" som dom själva säger.. Och det blir "jobbvecka" för mig..
 
Fullt med barn här idag! i eftermiddag var det 7 barn här hemma och lekte!
 
Lydia spelar memory med Sin Elsa!
 
N och C leker med Elias
 
 
Thea lekte med Molly uppe på sitt rum! :)
 
Och jag fick massor gjort för mig själv, F hade gömt sig i garaget o pysslade med något där!
 
Vi åkte även och spanade på en vilsen Älg ikväll! Den betedde sig underligt måste jag säga, Yrade fram och tillbaka och snurrade runt och la sig o hade sig..
 
Rysligt snöande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0