Hilda min lilla Lurvis!

Efter jobbet ska vi åka och hämta hem våran finaste Hilda :)
 
Hon blev ju minst sagt Snurrig av att vi flyttade, och flyttade med henne och har liksom blivit matad av andra under tiden så det blev bara tok med det hela! Men nu ska hon få flytta till Station igen och det tror jag hon kommer gilla... Kommer att ha henne inne i några dagar så hon vänjer sig!
 
Hon är full i tovor och måste rakas! Kostar 900 kr hos vetrinär.. Någon som vet något billigare alternativ?
 
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Ann

Om katten är snäll att ha och göra med och ni kan hjälpas åt så en håller henne och den andra rakar så lönar det sig nog snabbt att köpa en egen trimmer.

Svar: Tack för tips! Jag ska prova! Katten är snäll, men jag är inte så van..
Amanda

2013-01-29 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0