Is-Disco

Vi bestämde oss för att göra något för barnen ikväll - Vi åkte på Is-Dicso, bra ordnat! Många barn, mycket lampor, rökmaskin och bra musik - Uppskattat
 
Det har varit en låg stämning hemma hos oss, Det är så jobbigt när en fin människa går bort, som man står nära. 
Många frågor från barnen, Hur blir det nu, Varför kan man dö när man inte är gammal osv...
Det är så jobbigt det här, Vi tyckte så mycket om dig...
 
Kommer minnas dig precis som den du var! Så omtänksam, genomsnäll och öppen! Du var alltid glad, stannade alltid till, vevade ner rutan och ropade "HEJJ" och pratade någon minut, om du inte stannade så vinkade du o såg alltid glad ut!
Var vi sjuka så Erbjöd du alltid din hjälp...
Minns när min farfar dog.. Och jag fick ett sms av dig samma kväll där du beklagade sorgen och sa att jag skulle ringa om jag behövde någon hjälp.
Du var alltid Pigg och Glad, även om du var stressad så kunde du alltid växla något ord, alltid skämta lite med mina barn, eller dra ett litet fräckt skämt med mig.
Du satte Alltid din familj först, du var en fantastisk mamma som gjort mig imponerad gång på gång. Mån om alla dina nära och kära. Att du är borta är ofattbart!
När du visste att jag satt ensam så bjöd du över mig och barnen på mat, du ville inte att någon skulle känna sig ensam.
Du Fattas oss! Alla mina tankar går till din familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0