Home alone....

Fått mycket gjort ikväll! Sålt ett bord, städat solariet,tränat, solat, klippt tovor på katten, ätit kebabsallad, och plockat o grejat i hela huset :)
Jag gillar inte alls att vara ensam... sååå tomt när man är själv :/
Ska strax sova, klockan ringer strax före kl 6 imorgon igen, o en lång jobbdag väntar!
 
Här är lite bilder från vår Söndag..
 
Tog en tur ner till stugan under eftermiddagen...
 
 
Underbara vinterdag! Vilken utsikt!
 
Adam kom dit för att pimpla... då blev han poppis bland sina kusiner!
 
 
Imorgon ska jag köpa hem lite vårblommor har jag tänkt, måste ha något nytt till fönstren, mina krukor gapar tomma! Är ju som ni vet inget stort fan av blommor, så vi får se vad det blir.. Tycker det är så fräscht och fint, men dom stendör direkt hos mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0