Göra kväller

Hej i Torsdagskvällen!
 
Vi gjorde aldrig skattjakten häromdagen.. Jag hade ingen energi...
Men idag tog jag tag i det! Eftersom jag hade lovat och tjejerna såg fram emot det..
 
Jag gjorde iordning 3 små skatter Bestående av: En varsin bok, Ett par strumpor, ett par vantar och en guldpeng!
 
 
Gömde paketen i trädgården och hade ritat en varsin skattkarta. Roligt tyckte tjejerna, som fick sig en liten  utmaning!
 
 
Snart ska vi göra kväller här hemma, F har åkt skoter hela kvällen så jag o tjejerna har roat oss själva. och det har gått bra! Jag har provat lite inför bröllopet och tränat lite. Thea vela spela vändtia nu kl 22, men det är lite för sent när vi ska gå upp kl 06 så jag har lovat att göra det imorgon.
 
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0