GÄSP, Surpitt!

Stora Gäspdagen!
 
Jag har kanske sovit 4 timmar totalt inatt.. Jag har otroligt svårt att sova om de är några ljud eller något som jag stör mig på.. Lydia har legat o Sparkat mig hela natten, o ålat in sina ben mellan mina.
Sen har Nova hostat konstant, grinat varje timme och klagat på öronvärk! Så jag fick gå upp två gånger och ge henne alvedon. F hörde naturligtvis ingenting - o frågade MIG varför jag var uppe o gick runt mitt i natten...
 
Ja! Tur det är Fredag! Siktar på ett glas vin så man somnar i soffan i tid med Gladiatorerna eller nåt!
 
har ingen matlåda idag - Tror det får bli en Teriyaki (Stavas?) Lax fr 9.an, Mums! Supergod, å de är jag värd idag!!
 
 
Jag är en SURPITT Idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0