Barnmode!

Jag är otroligt klädintresserad - har nog alltid varit!
Det var väl det som drev mig till att starta egen klädbutik till slut. . Jag får aldrig nog!
Och Barnkläder är minst lika roligt, och jag köper ofta och mycket kläder tjejerna, mer än till mig själv!
 
Det här står högt upp på "Vill ha listan"
 
 
Denna vill jag ha till Thea och Lydia! Fantastisk tröja med penséer!
 
 
Denna Väst vill jag också ha till tjejerna!
 
Har för övrigt varit o shoppat en stor påse på Kappahl idag, 25 % rabatt på ett helt Köp! Thea fick nya jeans, jeanskjol, leggings, spetstights m.m. och Lydia fick Nya jeans och några Nya toppar i 122/128
 
Finns lite Ny musik ute i solariet också att lyssna på! Kan vara kul med nytt! Har för övrigt också fått en "solarie kille" hemma.. F solar rätt ofta han med ;) Men tro inte han erkänner om någon frågar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0