22/2 och Fredag!!

Godmorgon! :-)
 
Va roligt det är med alla fina kommentarer jag får! Det värmer mitt hjärta så här i slutet av februari!
Vaknade av en härlig känsla i kroppen imorse! Fredag - Hela helgen framför oss och inga måsten!
 
Tänk i sommar! Hela familjen ledig och man får umgås hela dagar och kvällarna är låånga!
Det är en ljuvlig tid! - Snart är vi där!
 
 
Nova o Vendela badar fötterna och Lydia precis tagit av sig sina strumpor!
 
Idag ska jag ut och shoppa loss på Lunchen igen! :-) Leta 30 års presenter... Köpte faktiskt 1 igår - CHECK!
Ska även unna mig en Ny tröja, har dåligt med tröjor till jobbet. Har tittat ut denna:
 
 
Har fått för mig att jag passar i Mörkblått? Men jag kan ha fel!
 
Ska även köpa mig ett gott vin till helgen!
 
Njut av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0