Varma skor!

Utvärdering av skor!
Hur ska man egentligen klä sig utan att Frysa en kall Vinterdag? Nu pratar jag inte om -Nu för så här milda decemberdagar var det väl åratal sedan vi hade.
 
Men i vanliga fall är jag en riktig fryslort och fryser lätt om fötterna..
Förra året köpte jag mig ett par:
VITA Timberland - Dom lovade varma sköna fötter! Men så mycket som jag frusit i dessa ska ni veta... Kostade omkring 2000 kr och var inte ens värda hälften enligt mig.
 
Idag klickade jag hem ett par Sorel -
Ingen aning om Hur dom är men hört mycket bra om dom och Thea har ett par såna här. Nu hoppas jag att dom är riktigt gossiga och att jag ska kunna trampa runt i fjällen med dessa utan att frysa!
 
Ha en fin tisdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Uggs är faktiskt bra, har hatat dem sen de kom ut på marknaden men så fick jag ett par av min mamma och har inte frusit!

I stallet har jag moon boots, inte så vackert men otroligt varma! :)

2013-12-30 @ 02:02:05
URL: http://stallsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0