Tillökning ...

Nej nu kan jag inte hålla mig längre! Jag måste berätta! 😃 tjejerna fick idag en varsin KANIN! 
Jag är en impulsiv människa så vi bestämde oss typ igår, o hämtade dom idag! 

Thea har länge velat haft ett eget djur.. O nu kändes de som det passade bra.. Hon blir 10 år i år och en kanin är ett trevligt djur.. Å så när dom bor hos mig på heltid funkar de ju ännu bättre! 

Så lyckliga barn hade vi hemma idag! Först bio, sen en kanin
Thea var så rolig.... Ååååå va du är snäll mamma , du skämmer ut oss!!!! (Hon menade skämmer bort oss...) 

Men jag ville oxå ha en kanin o kommer oxå vilja pyssla o greja så de blir nog bra det här! 

Nu ska jag  o Fredde kolla på film!! 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0