Spännande Julklappar!

Sitter och njuter en smula efter att jag, Fredric och Thea har varit på Ica och handlat, tillsammans med tusen andra hedesundabor - Pust! Vilken pärs!! men det gick bra, Nu har vi båda kylskåpen fulla med god mat!
Ikväll blir det en hel laxsida med potatis och sås! - Mums!
 
Gud va ungarna går och klämmer på Julklapparna då.. He he spännande tider!
Svårt ändå till barn tycker jag - Jag gillar ju inte leksaker och har tänkt dra in på det..
 
Men alla 3 tjejer ska få en Varsin Furbee (Stavas?) i år och det får bli deras "leksak" - Thea och Lydia har önskat sig det alla tre så det blir nog uppskattat! Till Charlie har vi köpt en Snowboard som han tjatat om till mig de senaste helgerna han varit här - Så då kan han o Sigge åka själva på Berget sen! :)
Sen har vi även köpt lite smått och gått såklart! Men det får ni se sen ;)
 
Nu har jag rensat ur min garderob och slängt och slängt och rensat!
Ha en fin kväll! Nu ska jag börja med maten här.. Lydia och Nova har inte fått någon lunch idag då vi inte hade något hemma så dom gick i skåpen och nallade!
 
kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0