Min egna Nyårskrönika!

Jag kommer att Bjuda Er på Min allra egna Nyårskrönika!
Fick inspiration av Maria - Som hade skrivit en i sin egna blogg och det var väldigt fint att skriva upp små minnen av året som gått!
 
- Varje Nyår säger jag lite Klyshigt att "Det Här ska bli det bästa året hittills.." :) Jag är Nöjd med mitt 2013, Att få dela mitt liv tillsammans med min fina familj och våra fina vänner runt oss!
 
Det började med att alldeles innan jul fick jag äntligen äntligen flytta tillbaka till mitt Älskade Hus som jag inte kunde släppa - Här som barnen har sin trygghet och jag har det jag tycker om - Min lilla butik, mitt solarium och min katt!
Så vi Fick starta 2013 i Stationshuset! En Nystart som kändes och fortfarande känns väldigt bra!
Vi fortsatte med en riktigt rejäl vinter - Då vi åkte mycket pulka, Byggde snökojor och grillade korv, ofta med våra fina vänner Viktor, Maria och Wilma!
 
I Mars fick vi uppleva Magisk Kärlek - Min bror Daniel och hans Jenny blev äkta makar och ordnade ett fantastiskt, stort och fint bröllop som vi kommer minnas så länge vi lever!
Vi var också till Lofsdalen en sväng - då Thea lärde sig att åka slalom ordentligt, och hon älskade det!!
Vi har firat Fredrics 30 års dag - och Umgåts mycket med hela stora underbara släkten vi har! Holmgren / Ottosson :) :)

Thea var en sväng till sjukhuset... Tur det gick bra - och över fort!
och vi har även sprungit Hedesundarundan..
Den 15.e Juni tog jag och Fredric Kärleken ett steg vidare och förlovade oss vid Spjutnäs Udde!
Ett stort steg för mig men nu känns det bara Så rätt!
Vi har haft tokiga upptåg och tokiga sommarfester!
 

En Låååång varm och fin Sommar, och en lika Lång och skön sensommar/höst
Vi har fikat och ätit goda Godsaker ...
 
Vi har med andra ord haft ett Helt Fantastiskt år!
Nu närmar vi oss ett Nytt år, och ska snart kliva in i 2014 som jag hoppas blir minst lika bra om inte lite bättre!
Vi ska i alla fall Umgås Ännu mera med dom vi har ikring oss - det är så viktigt! - Vi ska också leva i nuet och unna oss ännu mera vardagslyx! livet kan vara kort - och jag tänker inte stressa sönder mitt liv!
 
Kram Kram från Amanda  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0