Fredagen den 13.e!

Hej fredag! 
Blev en kort arbetsvecka för mig när jag varit sjuk 2 dagar.. Känner mig piggare men har fortfarande ont i kroppen.. Märklig sjuka jag åkt på! 
Vilken katt vi har... Fredde avskydde nästan Hilda när vi flyttade ihop... 
Men ni skulle se hur han jollar o fjantar nu med denna katt... 
Igår kväll mosade han upp två älg köttbullar till henne medan han åt... Sen ropar han efter henne så där fånigt "hildaaa" när han ligger i soffan under en filt... Igårkväll när vi skulle lägga oss så tycker han synd om henne dom får ligga på golvet i hallen så han går ut o hämtar henne o Bär henne upp i sängen... 

Ha ha har aldrig sett katten så tjock o nöjd.... Så fort F kommer hem med bilen springer hon o möter han och jamar... 😄 
Nu är det julfint i trappen hos oss! 
Julklapparna börjar smått bli klar... Har bara barnens kusiner kvar nu! 

Ha en härlig dag! Det ska jag ha! 
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0