En grådisig dag i December!

Godmorgon Torsdag!
 
Idag var inte Lydia alls sugen på skola och Fritids, Ååååå va tråkig skolan var idag - Ingenting skulle bli roligt och det pustades och suckades medan vi klädde på oss. Då är det svårt att vara "positiva mamman" och komma med bra invändningar! Jag försökte med allt lockbete jag kunde, att - Det blir Sääkert roligt Julpyssel idag osv,
- Neeej vi får aaaldrig julpyssla och näe de kommer absolut Inte bli kul ...
 
Thea skulle iaf hämta L efter skolan idag så går dom hem själva och ordnar med Mellis osv så får dom iaf komma hem i tid idag.
 
Ikväll ska vi Kalasa och Fira igen!! :) Min bror fyller år så vi går över dit ikväll på den Årliga glöggen? och en god tårta :)
GRATTIS DANNE! - Snart är du Gammal...
 
Så Glad att jag hunnit med det mesta jag vill hinna med innan jul!
Julklappar Klara och jag är SÅ Nöjd med allt!
Bakat två olika sorters Saffransbröd! (Vi brukar skippa pepparkakor för jag tycker Nyåkers köpta är godare!)
Storstädat hela huset = Dammat / Skurat alla golv / Torkat ur fönster /Bytt sängkläder i alla rum
Nu kan jag känna ett lugn - Och Njuta i soffan om kvällarna och invänta den finaste julhelgen! - Bara storhandlingen kvar och den blir antingen ikväll eller Lördag förmiddag!
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0