Duktiga barn!

Va lyckligt lottad jag är som fått så fina tjejer! Finns inte ord för hur mycket jag tycker om er!!
Legat sjuk hela dagen o varit världens tråkigaste mamma.. Lydia o ja låg i soffan o kolla på play på datorn i väntan på Thea..

Årets kalender är en av de bästa! Här hemma gillar vi den skarpt! 

Mys under filten med mini! 
När Thea kom hem satte jag en saffrans deg så att dom skulle kunna baka o greja.. Så duktiga! Helt själva har dom fixat.. Jag bara visade en gång sen låg jag på soffan medan.. 

Sen gick Thea till en kompis o lydia tog sig en fika medan hon inväntade Fredric 😃 hon och F har lagt bullarna i påsar och fryst in! 
Fika o smula i soffan är ok ibland... Pass på när mamman är sjuk 😉 

När vi nattade lydia ikväll så sa hon: snälla mamma kan du vara hemma imorgon oxå...
*jag: är jag frisk måste jag jobba lydia, de vet ju du... 
*L: men kan du inte vara mammaledig åt mig då? 

Älskade underbara barn! 
Nu ska jag vila en stund.. Så ja blir frisk någongång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0