Tight Schema!

Hej och Hå vilken vardags rush vi är inne i!
Jag hinner knappt andas ibland :) Men de är kul, och jag tror ändå jag trivs när man har liksom bam bam bam hela tiden!
 
Theas vardag är också späckad! - Denna vecka:
Fotbollsträning Måndagkväll
Idrott i skolan Tisdag
Idrott i Skolan Onsdag
Friidrott Onsdagkväll
Friidrottstävling Torsdagkväll
 
Puh! - Min kämpartjej!

Men hon är duktig, och har egen nyckel hem nu, och klarar sig jättebra själv och håller koll på tider och sånt lika väl som mig :)
 
Jag oljade in vårt nya utebord igår, och fick mycket gjort ute på tomten, medan F var i stugan och hjälpte pappa lite! - Ikväll ska vi fortsätta med vår jordkällare och röja där intill så de ser mer trevligt ut :)
 
Jag längtar också till imorgon lunch - Då ska vi på jobbet bli bjudna på en härlig Fredagslunch på Grand Hotell! Åh så gott det ska bli :-)
 
Ha en härlig Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0