Raggarrunda med Emil

Landat i soffan efter att ha nattat 4 barn! Vi har haft en härlig kväll/ em
 
Kikat in finbilarTorget! Va trevligt det är med liv och rörelse, härlig stämning!
Jag tog mig ett glas vin på Pizzan, och Christer bjöd alla barnen på Glass med Chokladsås! Tack!!
 
Sen åt vi världens godaste fika på Södra Brunn - Med kaffe och Rabarberpajj!!!
 
Jag, Charlie och Lydia fick åka med Lars-Göran i Värsta bilen... Den gick i 240 Knyck (!!) Smått skitnödig när man klev ur... Men de var en Upplevelse!
 
ZELDA - Världens mest Rockigaste Unge!!! Goa lilla tjej vad du var tuff idag!
 
 
Jag + 9 Ungar (!!) Klämde in oss i Emils pärla och fick ragga runt några varv! :- ) Tack så mycket snälla Emil, det var jättemysigt! och barnen gör tummen upp för din roliga tuta!
 
 
Efter våran lilla Raggar runda svängde vi in på Bästa Grann Marias Altan och hade tjejkväll + Charlie ha ha! - Kräftor, Västerbottenpaj, Ostar, Bröd och Annat gott!
 
 
Avslutade kvällen i Hennes Fantastiskt fina möbler med ett glas vitt för oss, och Chokladpudding för ungarna ;)
 
Nu ska jag strax krypa ner under täcket! - Efter många vändor i trappen...
"Lydia ropar: Jag är törstig!!"
"Thea kommer ner och oroar sig för fotbollsmatch i morgon"
"Charlie har växtvärk och vill att jag masserar benen (knät... he he )
"Nova svettas och vill ta av pyjamasen"
"Lydia kissis"
"Lydia vill att jag kommer och tänder lyset - det är för mörkt"
"Thea undrar om hon får läsa en bok (hmm, kl 23.15)
"Charlie vill att vi ska prata om hur det var när jag växte när jag var liten... "
 
PUH!!!! Nu är en mamma smått lite trött här i Station! Så jag har laddat med Dubbla kuddar och mysigaste kallaste täcke i sängen!
 
GODNATT!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0