Våren i Station!

Söndag- och Slutet på veckan!
Brukar kännas lite jobbigt dessa söndagar, men denna söndag känns bra - Mina tjejer fortsätter att vara hos mig, de ska bo hos sin pappa varannan helg nu bara. Så dom kommer ha sin rot här och det tror vi blir jättebra!
N bor ju hos oss varannan helg nu hon med!
 
 
Idag har vi lekt och lekt och lekt! Som mest var det 10 barn här! hejohå!!
 
 
De är verkligen VÅR nu!! Så här såg det ut i vårat Grindhål idag! :-) Visst ser det härligt ut!
 
 
Sandlådan börjar titta fram, och Däckgungar har fått kommit upp! Äntligen är det roligt att leka utomhus!
 
 
Ännu ett vårtecken på vår gård! Nu ska vi sätta igång med Flaggstången, som legat på tork i flera år!! Nu ska den äntligen slipas och målas och få komma upp! Så vi kan flagga alla födelsedagar även här i Station :-) En 14 meter lång gran från Vinnersjöskogarna ska ta sin plats här på gården.
 
Nu är jag helt slut i kropp och knopp! Även jag har slitit idag, känner mig frisk och pigg och har städar ur både kallskrubb och garage!
 
Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0