Majblomman!

Dom här kjolarna finns! NYA Storlek 36,38,40,42,44
Ordpris 499 kr, men det är först till kvarn på dom för 200 kr / st
 
 
Har dock 2 tjejer som ska komma och prova 36.an! Så den är ev såld!
Jättesnygg vår/sommarkjol!
 
Appropå att sälja!
 
 
Majblomman har kommit! Och Thea säljer, Ivrig var hon att ge sig ut på cykel efter kl 18 ikväll. Jag suckade lite lätt och såg framför mig hur JAG skulle få köpa hela skiten eftersom alla typ säljer, o alla säger att dom redan köpt, men de märks ju att dottern brås på sin mor, SÄLJA är roligt! Så hon kom hem 1 ½ timme senare med 400 kr i handen o alla blommor slut, så jag hann inte ens med att köpa själv :-)
 
Men imorgon ska hon ta hem flera från skolan (efter mkt tjat...) Så om någon mer vill köpa, är det bara att slå en pling till Thea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0