Lördagen hos oss!

Nu jävlar i min låda har smaklökarna kommit tillbaka och jag känner mig en anings piggare, så nu ska jag smutta lite rött här på lördagskvällen och tillaga en fin köttbit!
 
Har haft en härlig lördag!
 
 
Vi har knappt sett ungarna, C cyklade till S redan kl 10 och är borta än, Thea har sovit med kusinen hos mormor och leker fortfarande med V, och L och N har lekt ute, tänk att vatten alltid är så roligt att leka med :-)
 
 
Men i tolv tiden började magarna kurra så då ramlade alla barn in här och fick lite mos och korv!
Sen har Lydia hunnit med ett 5 års kalas i Vinnersjö!!
 
 
Medan Lydia var på kalas blev Nova ensam med mig och fick lite tråkigt, så då passade vi på att baka lite, Det blev en kladdkaka och en "Farmors Mazarinkaka" Enkla och Jättegoda!
 
Så nu har vi fikat gott och alla barnen är på vift igen utan Lydia som sitter här och spelar Alfapet med mig.
 
 
Här sitter Kusinerna som är Bästa kompisar och leker ofta, Så kul :-)
 
Nu ska här duschas!
 
kramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0