Lofsdalen 2013

Vi har varit på en fjällresa till Lofsdalen över helgen, så Underbart att komma iväg!
 
 
Så stolt över tjejerna som lärt sig åka slalom riktigt bra! Thea är nu duktigare än sin mamma och åkte i alla backar helt orädd, medan jag och Lydia stannade kvar i barnbacken o försökte lära oss ploga, bromsa osv. Hon orkade ganska bra, trots dåligt tålamod o eget humör :)
 
 
Vi åt god mat, drack gott, åkte skoter, åkte pulka, bastade och hann även med en sväng ner på puben i byn :)
 
 
Marcus o Fredde grillade!
 
 
Thea och jag!
 
GANGNAMSTYLE!!!!!!! :-)
 
 
Väntan på maten!
 
Jag har åkt på en dunderförkylning, o tappat rösten... så ja länner mig lite risig!
 
Godnatt från oss i station!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0