Frukost

Är hemma och kurerar mig även idag, åt ingenting på hela dagen igår, o sov typ hela tiden så lika bra att bli ordentligt frisk.
Tjejerna tog cyklarna till skola och dagis imorse igen och jag sitter precis med min frukost,
Kaffe, Juice och salamismörgåsar
 
 
Har även försökt ringa ang vår väg här på Stationsvägen, Alldeles utanför oss är vägen rejält förstörd, och stora gropar, Man kan köra sönder bilar m.m. Så ja tänkte ta tag i det. Har ringt kommunen, men där fick jag en hänvisning om att dessa vägar inte tillhör kommunen, så nu måste jag leta mig vidare till rätt person.
Någon som har info får gärna höra av sig!
 
Ha en fin fredag! Host Host fr mej

Kommentarer
Postat av: Pia Nygren

Kontakta Hedesunda vägförening, Inge Gustavsson eller Ola Östlund. Vägföreningen har årsmöte någon gång i april, affisch bör komma inom kort. Alltid bra om medlemmar kommer på mötet och framför sina åsikter som dåliga vägar, farthinder mm.

Svar: Tack Pia! Det ska jag genast göra!
Amanda

2013-04-12 @ 11:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0