Ensam fredagskväll!

Hej från Soffan!
 
Här ligger jag o har precis tagit min andra dos Cocilana o inte hjälper det, Usch o Fy!
Resten av Familyn har jag skickat upp Till Arstus för att fira Minstingen som fyller 3 år idag! - Rätt skönt blev det ändå här hemma :) Om man får säga så.. 5 st som har tjattrat o livat här runt mej så nu njuter jag lite extra! Har tagit mig en skål med nötter och lite hallonsoda också!
 
Pencillinet har lindrat halsontet, Men! De är den där förbannade hostan, HUR Blir man av med den? Känns som ja ska spy typ varje gång, får världens retattacker!
 
Nu ska jag slå på tv.n, tända ett ljus och bara ligga o invänta ligan!
 
Kram från Station
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0