Älskade Barn!

Jag ligger nerbäddad idag, Min "förkylning" blir bara sämre o sämre känns det som och nu är jag inne på 8.e dagen.. Mest halsen som gör ont, Svullen så det syns på utsidan och helt slut, ännu en natt med feber så idag stannade jag hemma från jobbet!
 
Orkade inte gå ut imorse så Thea fick ta med sig Lydia och lämna henne på dagis! Va duktiga dom är... Dom tog cyklarna!
 
 
Thea är så duktig med sin lillasyster! Ja låg på soffan imorse, så kommer dom ner, och hon hade gjort en Frisyr på Lydia, en fläta med hårspänne :) Sen fixade hon nyponsoppa och smörgås!
 
Innan dom cyklade iväg vände sig Lydia om och ropade: Hejdå lilla mamma, hoppas du mår bättre snart!!
 
Nu kl 11.00 har jag läkartid! Hoppas på att få något så ja blir frisk snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0