Drömmar om Polisen!

Nyss parkerat PärlanÅhlens taket nu och tagit mig in på kontoret och precis tryckt på knappen för en Cappuchino!
 
Vilken NATT! Lydia har drömt om en Polis inatt - Hon har gråtit och yrat en massa. Hon frågade om jag kunde skjutsa henne till dagis så hon slapp drömma om polisen! Flera gånger vaknade hon stackarn o sa "mamma jag kan inte tänka på något annat, jag ser bara polisen"
 
När vi väl kommit till ro var klockan slagen morgon! Nova kommer och väcker mig och frågar om jag kan ta fram kläder o hjälpa Charlie med frisyren, han skulle ju fotas idag :-) Nya röda jeans fick han ha!
 
Thea - Hon sov som en björn hon, svår väckt som vanligt! Men Emmie ska följa med oss hem efter skolan så de gjorde att hon fick lite fart!
 
Dagens lunch shopping får bli:
 
Nya fodrade gummistövlar till Thea - Storlek 36
Present till Kalaset som Lydia ska på imorgon
En stor påse med Fredagsmys till Ungarna (Vi äter såå Sällan godis så idag tänkte jag överraska dom, för oss blir det mest Helg lyx i form av; Läsk till maten, något fika eller så)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0