Paketkalender!

Ja - Häromdagen började Thea surra lite smått om att "mamma jag vill ha en sån där kalender med paket till jul...."
 
Mjo, just det ja! Jag var ju entusiastisk där för 7 år sen när ja kunde gå varje dag o leta små paket till kalendern, tror ja började när Thea var EN MÅNAD GAMMAL, o jag var väl den som var mest road...
 
Fortsatte o har väl hållt på tills Lydia var 3... Då började jag tycka de både blev dyrt och svårt..
 
Klurade lite på det där idag! Allt är så dyrt! Man vill ju inte köpa något onödigt som bara kastas bort! Men har man TUR kan man hitta något för 29 Kr som är ngt litet och helt ok...
 
Det innebär 696 kr / barn i paketkalender Vilket skulle bli 1392 kr för mig...
MEN C o N lär ju också få (Men det skulle ju F få betala!!) Men... 2784 Kr Värt det?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Kan du inte dela upp nån byggsats eller liknande? Kanske inte pussel, men du förstår vitsen?
På julafton får dom bygganvisningen och är kanske sysselsatta sådär på morgonen :)
Lego kanske går hem hos C?

2012-10-10 @ 17:51:34
URL: http://gustavpers.blogspot.se
Postat av: Bettan

Eller varför inte ge nåt vid varje advent istället? Inte alls lika mycket saker och pengar

2012-10-10 @ 21:15:30
URL: http://gustavpers.blogspot.se
Postat av: Amanda

Jättebra tips!
De ska jag klura på om jag kan komma på nåt roligt! :-)

2012-10-11 @ 07:52:32
Postat av: Fia

Du kan också ge bort lappar där det står olika saker ni ska göra tillsammans....tex baka pepparkakor, julgodis, mysa en torsdag med popcorn m.m. väldigt uppskattat hos mina flickor :)

2012-10-12 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0