Älskade kloka lilla barn!

Thea har inte frågat särskilt mycket efter att min farfar dog... Inte så många frågor som jag var beredd på...
Jag har pratat mycket om det och ältat, men hon har mest varit tyst...
 
Idag när jag städade hennes rum och gjorde fint på skrivbordet så slängde jag ett öga på väggen...
Älskade lilla barn.. Alla sörjer vi på olika sätt! Lilla gumman har satt upp bilder på väggen på min farfar, bilder på När Thea som liten sitter i farfars knä...
 
 
Jag saknar dig så mycket min fina farfar! Och du anar inte vad det gör ont i mitt hjärta över att jag slarvat med besök sista tiden.. Jag som var till dej varje vecka i flera års tid för att fika och prata..
 
 
Jag med Farfar! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0