TT - Trök Tisdag!

Godmorgon!
 
Full fokus på jobb denna vecka, Barnen myser med pappan och har det bra där, medan jag får koncentrera mig på jobb, packning och lite smått och gott!
 
Jag var ut och åt Lunch igår Med Anna ERIKSSON som hon nu heter igen :-) Så nu heter hon rätt i min mobil igen. det var trevligt, mycket att prata om och det är så skönt att träffa barndomsvänner! Dom vet ju allt om en, fast man inte ses så ofta :)
 
Tänkte inhandla min första julklapp idag också, Faktiskt till F, men så är den HELT jäkla slut, redan! Typiskt när man bestämt sig för en grej, slut i hela Sverige dessutom.
 
Nu glittrar årets Adventsgran på Stortorget i Gävle, och julkänslan börjar smyga sig på! :)
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0