titta ut, titta ut 1 minut..

Hej mitt vinterland...
 
Åg vilken underbar syn när man tittar ut - så länge man får vara inomhus!
Jag kom 20 min sen till jobbet idag, bussen hade lite problem att ta sig in till stan!
 
Vaknade imorse med Thea brevid mig, de är ovanligt! Och Lydia låg kvar o snusa i SIN säng - Ännu mera ovanligt!
Tröttmössor var dom iallafall, men jag lyckades få liv i dom och få på overaller så kom mormor och hämtade dom!
 
Själv ska jag jobba på idag, och passa på att handla lite julklappar på lunchen igen.
Klara med Fredde, Vendela, Villemo... Nu är det bara resten kvar!
 
 
På Söndag blir det en fin Advent - De känner jag på mig! Vi har fått upp stakarna nu iallafall. . . :-)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du behöver inte köpa så mycket till mig.

2012-11-30 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0