Kalasande hela kvällen :)

Nu har jag äntligen fått födelsedagsbarnet i säng! Vilken fantastiskt lycklig tjej vi haft här hemma, och en något mera putt Lydia... Tårarna kom några gånger, då de ju är Vansinnigt orättvist att Bara Thea får paket!
 
 
Många fina paket fick hon öppna!
 
 
Å en hel del kakor och tårta fick vi i oss!
 
Blir ju lite trångt och lite bökigt när man bor i lägenhet, även om den här är rätt stor (117 kvadrat)
Men det ska bli skönt att få lite space sen!
 
 
Å jag var tvungen att föreviga denna, Så gulligt av dig Villemo! Thea tycker så mycket om dej! Å jag är så glad över att vara din Gudmor!
 
Nu ska jag diska undan det sista, plocka reda på lite utspridda ting och lägga fram skolväskor och kläder inför imorgon! Då kör vi!! Rejset med tidiga mornar, jobb, dagis och skola har börjat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0