Kalasdag i Boulongern!

Redo för en Kalasdag på Jobbet!! :)

Turbulent morgon haha... O jag som har sånt "hett" morgonhumör...

Lydia satte sig på tvären som vanligt gällande kläder.. de andra barnen klädde iaf på sig rätt fort! :) Började med att skjutsa T o L till Mamma, sen vidare mot stan.. C o N skulle på utflykt till Järvsö idag..

Väl i bilen börjar C grina o "Må illa" jag känner hur svetten börjar komma i pannan på mig o jag stressade upp mig, men kom fram till att han var ju bara sjukt nervös inför tågresan - Så ja fick börja säga massor för att han skulle lugna ner sig o sen blev allt bra igen!

Sen skutta jag upp på kontoret i mina träningskläder, möter en Glad ENGMAN som kommer med en Grön läskig flaska "Amanda!! jag har "grashopper" med mig :-)" Underbart... en drink i solen ska det bli!

Ska ha 5kamp i boulongern idag - Lite öl/cider o fiske ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0