Engelska möter Amanda

Ringde en kund och sökte mig på jobbet idag... Dom kopplade in till mig via växeln...
När jag svarade så började han babbla på... "My name is Nathan and I want to have this .... BLA BLA BLA BLA"
De blev SVART o Godnatt hos mig då ska ni veta!

Jag Hatar engelska, och jag kan ju inte säga ett ord!! Jag försökte stamma fram några få ord som blev en salig blandning av Svenska Norska och inslag av Engelska och den stackars karl på andra sidan luren blev knäpp tyst...

Å tyst blev jag med.... O jag vet inte HUR vi avslutade samtalet... men 3 minuter senare dimper ett mail ner i min inbox, där den stackars karln försöker förklara för mig vad han vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0